Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

  • Eğer asit yoğunlukları düşükse, Aracınız az şarj ediyor olabilir veya aracınızda tesisattan kaynaklanan bir kısa devre (kaçak) olabilir.
  • Eğer asit yoğunlukları fazlaysa, Aracınız fazla şarj ediyor olabilir. Her iki durumda da yetkili servislerimizden birine uğrayıp yardım isteyiniz.
Akünüzdeki aşırı su kaybının ya aracınız fazla şarj ediyordur ya da akünün herhangi bir kısmında çatlak, kırık veya delik olması söz konusudur. Size en yakın Yetkili servisimize başvurarak sorununuzun çözülmesi için yardım isteyiniz.
Akünüzde fazla elektrolit vardır veya akünüzün şarjı fazladır ve kaynama yapıyordur. Yetkili servislerimizden birine getirerek elektrolit miktarını akünün yanında bulunan max yazan seviyeye kadar boşaltmasını isteyiniz veya yetkili bayimize otonuzun elektrik aksamının kontrolünü yapmasını isteyiniz.
Muhtemel nedenlerden biri aracınızda kısa devre (kaçak) olması olabilir, bu da akünüzün zayıflayıp marş anında yetersiz kalmasını sağlar. Bu durumda yetkili bir bayimizle temasa geçip gerekli kontrolleri yaptırınız.
Bu durumlarda kutup başı bağlantıları gevşek olabilir. Bu akünüzün patlamasına veya tam verim alamamanıza neden olur. Bu gibi durumlarda en yakın yetkili servisimize başvurunuz.
Bunun sebebi akünüzün bişon kapaklarının tıkalı olmasından kaynaklanır. Bunu engellemek için akünüzün periyodik bakımlarını garanti şartları dahilinde yetkili servislerimize yaptırınız.
Eğer aracınız hiç çalışmıyorsa, aracınızda kısa devre (kaçak), az şarj etme, kablo bağlantılarındaki sorun veya akünüzün arızalı olma durumlarında meydana gelir. Size en yakın yetkili bayimizden yardım alarak sorununuzun giderilmesini isteyiniz.